:: فتولایف ::

| سرنوشتِ روح اینست که؛ ناشناخته بماند|

:: فتولایف ::

| سرنوشتِ روح اینست که؛ ناشناخته بماند|

::26:: توسل

توسل امریست درونی، بودن در مکان، همیشه حقیقی نیست، گاهی نبودنِ در مکان حقیقی ترین وجودهاست، برای زیارت، برای توسل، برای عقیده ات، کافیست چشمهایت را ببندی و خلوص داشته باشی، آن زمانست که خودت را در مکان می بینی و غرق می شوی...


| مجموعه عکس توسل: شادی آفرین آرش|

فتومونتاژ، به ترتیب از بالا، ترکیبی از سه و چهار عکس

هدیه به آستان مبارکِ حضرتِ رضا

نظرات 8 + ارسال نظر
mehrab یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:22 ب.ظ http://mehrabkamali.blogsky.com

salam
webloge besiar zibaei darid
movafagh bashid

فهیمه یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام شادی آفرین مهربانم
ممنونم ازت که با من هم به اشتراک گذاشتی

سپاسگزارم، فهیمه ی عزیز.

احسان قنبری فرد یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:42 ب.ظ http://ghanbarifard.akkasee.com

این دو لت را پیشتر توفیق دیدن داشته‌ام. هدیه ارزنده‌ای است از معنای توسل.. باشد که قبول افتد.. پاینده و پیروز باشید.

بله، سپاسگزار حضورِتان :-)

سعید فداییان دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:32 ق.ظ http://www.saeidpix.ir

بسیار زیبا شادی آفرین
موفق باشی خواهر محترم

سپاس برادر.

امید سریری دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:42 ق.ظ

آفرین

سپاس فراوان

آزاده عزیزیان شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:03 ق.ظ

شادی عزیز عالـــــــــــــی بود ، لذت بردم.
ممنون از دعوت تماشایت و زیارتمان قبول

سپاس عزیزم.

hwyv جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:06 ب.ظ

توسل:
کسی چیز خاصی ننوشته ولی یک سئوال برای من وجود داره.
بارها و بارها این عکس رو از زمان اطلاع رسانی تا به امروز که 27/4/93 هست نگاه کردم و دیدم و یک سئوال برام بوجود آمد.سعی کردم خودم را جای شما قرار دهم ولی نتوانستم جوابی پیدا کنم.
حال سئوال من این است :
اگر قرار هست که زن مفعول و آن مناره و یا زیارتگاه و صاحب آن فاعل باشد ، چرا طرح چادر زن بر روی دیوار نقش بسته؟ این گونه بنظر میاد زن از زمان گذر از مرز و یا دیوار چادری ، بر آن سوی مرز اثر گذاشته نه زیارتگاه.
کلمه غرق شدن در متن شما به چشم می خورد.اگر غرق شده باشد یعنی دیگر هیچ اثری از او نباید باشد یعنی فاعل بر مفعول اثر گذاشته و باعث غرق شدن او شده.زن را به عمق وجود خود کشانده.تحت تاثیر خود قرار داده ، پس باید آثار فاعل (زیارتگاه ) را بر روی مفعول (زن ) دید ولی در عکس شما زن هست که بر مرز آثر خود را بر جا گذاشته .
منتظر جواب شما هستم.

سلام.
کسی حتما قرار نیست چیز خاصی بنویسد. عکس به اندازه ای که باید گویا باشد، هست و به اندازه ای هم که باید ابهام داشته باشد، دارد. توضیح خاصی در پاسخ به شما ندارم، قرار نیست که خود من عکس را رمز گشایی کنم؟! این بر عهده مخاطب ست. بدون توضیحات هم، می شود پیام متن اثر را گرفت، چندان هم ناملموس و غیر قابل درک و پیجیده نیست. ممنون که چند باره بازدید فرمودید، اما نتوانسته اید مقصود عکس را متوجه شوید.

... چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:05 ب.ظ

رفیق بلانش...دلمان برای برای بلانش تنگ شده.........عکس ب من ارامش داد

دلِ من هم برای بلانش تنگ شده، بلانش خیلی وقت ست که سراغی از من نگرفته ست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد